DSB overtager GoCollectives togtrafik fra 1. september 2026
Med aftalen sikres det, at togtrafikken opretholdes, og medarbejderne kan fortsætte i regi af DSB.
DSB overtager GoCollectives togtrafik fra 1. september 2026
Infrastrukturplan 2035
Find aftaler, nyheder, fakta m.m. om Infrastrukturplan 2035 samlet i temaet